Ακρόαση για την καινούρια παραγωγή της Λενιώς Κακλέα στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου 2021

H χορογράφος Λενιώ Κακλέα ενδιαφέρεται να γνωρίσει χορευτές και χορεύτριες με στόχο την ολοκλήρωση της διανομής της νέας της παραγωγής, «Age of Crime», σε ανάθεση του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου.

Η συμμετοχή στην τριήμερη ακρόαση θα πραγματοποιηθεί με πρόσκληση μετά από εξέταση όλων των βιογραφικών στην Πειραιώς 260 στις 26, 27 και 28 Φεβρουαρίου.

Τα βιογραφικά πρέπει να περιέχουν ηλεκτρονικό σύνδεσμο (link) από πρόσφατη μαγνητοσκοπημένη παράσταση (ή απόσπασμά της), στην οποία να συμμετέχει και να φαίνεται καθαρά ο/η ενδιαφερόμενος/η, ή εναλλακτικά, από πρόσφατο handmade βίντεο στο οποίο να συστήνεται κινητικά (διάρκ. 3 λεπτών μάξιμουμ).

Οι χορευτές/τριες που επιθυμούν να συμμετάσχουν θα πρέπει να διαθέτουν τρία χρόνια συνεχούς επαγγελματικής εμπειρίας τουλάχιστον, άριστη τεχνική δεξιότητα στον σύγχρονο χορό, γνώση ενός ακόμη είδους κινητικού λεξιλογίου (κλασικός χορός, hip hop, jazz, πολεμικές τέχνες, κ.ά.), εμπειρία στη σύνθεση και την ανάπτυξη ατομικού κινητικού υλικού, ικανότητα εκφοράς λόγου, άνεση με τη γυμνή έκθεση του σώματος, ολόκληρου ή επιμέρους σημείων του (για την τελική παράσταση κι όχι για την ακρόαση), απόλυτη συνέπεια και διαθεσιμότητα στο  πρόγραμμα των προβών.

Οι χορευτές/τριες που θα υποβάλουν αίτηση θα πρέπει να είναι διαθέσιμοι/ες κατά τις παρακάτω ημερομηνίες:

  • 29 Μαρτίου – 2 Απριλίου (περίοδος έρευνας, κατόπιν συνεννόησης με τη χορογράφο)

  • 3 Μαΐου – 11 Ιουνίου

  • 21 Ιουνίου – 8 Ιουλίου

Δεν θα επιλεγούν χορευτές/τριες που πρόκειται να συμμετάσχουν σε άλλες παραστάσεις του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου 2021.

Οι ενδιαφερόμενοι/ες μπορούν να αποστείλουν τα βιογραφικά τους στο audition@greekfestival.gr

Καταληκτική ημερομηνία υποβολής: 16 Φεβρουαρίου 2021

Η Ελληνικό Φεστιβάλ Α.Ε σέβεται τα προσωπικά δεδομένα των υποψηφίων, όπως αυτά συλλέγονται μέσω των βιογραφικών που μας αποστέλλετε. Έχετε το δικαίωμα να ζητήσετε πρόσβαση στα δεδομένα σας καθώς και τη διόρθωση των ανακριβών προσωπικών σας δεδομένων ή τη συμπλήρωση αυτών, καθώς και εφόσον συντρέχουν οι προϋποθέσεις του νόμου, να ασκήσετε το δικαίωμα διαγραφής, το δικαίωμα περιορισμού της επεξεργασίας, το δικαίωμα φορητότητας των δεδομένων σας, το δικαίωμα εναντίωσης στην επεξεργασία αυτών, καθώς και το δικαίωμα άρσης της συγκατάθεσής σας οποιαδήποτε στιγμή. Για να ασκήσετε τα ανωτέρω δικαιώματα, μπορείτε να απευθύνεστε στον Υπεύθυνο Προστασίας Δεδομένων του Φεστιβάλ.

Το βιογραφικό που υποβάλλετε για τη συγκεκριμένη ανοιχτή θέση θα διατηρηθεί έως και 30 ημέρες μετά την πλήρωση της θέσης στα αρχεία μας. Με την υποβολή βιογραφικού συναινείτε επίσης στην παραμονή του βιογραφικού σας στη βάση δεδομένων μας για τα επόμενα ΔΥΟ (2) έτη, προκειμένου να ενημερώνεστε για μελλοντικές ευκαιρίες. Θα έχουν πρόσβαση σε αυτό μόνο οι αρμόδιοι εργαζόμενοι του Φεστιβάλ και επιλεγμένοι εξωτερικοί συνεργάτες αποκλειστικά για τον σκοπό αυτό.

Λενιώ Κακλέα

βιογραφικό

Η Λενιώ Κακλέα είναι χορεύτρια, χορογράφος και συγγραφέας. Γεννήθηκε στην Αθήνα κι έχει ως βάση της το Παρίσι.

Σπούδασε στην Κρατική Σχολή Ορχηστικής Τέχνης (ΚΣΟΤ), όπου ασκήθηκε στο κλασικό μπαλέτο και σε μοντέρνες αμερικανικές τεχνικές και ρεπερτόρια των Martha Graham, Merce Cunningham και José Limón. Το 2005 διακρίθηκε με την υποτροφία του Ιδρύματος Κούλας Πράτσικα και έφυγε στη Γαλλία, όπου σπούδασε στη σχολή CNDC της Angers και ξεκίνησε τη συνεργασία της με διακεκριμένες μορφές του ευρωπαϊκού χορού, όπως τους Boris Charmatz, την Αλεξάνδρα Μπαχτσετζή, την Claudia Triozzi τους François Chaignuad και Cecilia Bengolea και την Emmanuelle Huynh. Το 2011, ολοκλήρωσε το μεταπτυχιακό πρόγραμμα SPEAP στον τομέα των τεχνών και της πολιτικής επιστήμης υπό τη διεύθυνση του πρωτοποριακού φιλοσόφου Bruno Latour, στην σχολή Sciences Po στο Παρίσι.

Από το 2009, η Λενιώ Κακλέα δημιουργεί παραστάσεις χρησιμοποιώντας μια ευρεία γκάμα μέσων, συμπεριλαμβανομένων του χορού, του θεάτρου, και του βίντεο. Το έργο της συνδιαλέγεται με τον μεταμοντέρνο χορό, τον φεμινισμό, την θεσμική κριτική, και το ντοκιμαντέρ. Η δουλειά της εξερευνά την παραγωγή της υποκειμενικότητας κι αναζητά να αποκαλύψει τους μύχιους και περιθωριακούς χώρους στους οποίους κατασκευάζουμε την ταυτότητά μας.

Μια σημαντική πτυχή της πορείας της είναι το πολύμορφο έργο «Πρακτική Εγκυκλοπαίδεια». Από το 2016, η χορογράφος διαβαίνει τις οδούς και τα μονοπάτια της ευρωπαϊκής περιφέρειας και συλλέγει 600 μοναδικές αφηγήσεις που μαρτυρούν την εγγύτητα και την ποικιλία των συνηθειών, των τελετουργικών και των επαγγελμάτων που συνθέτουν και διακρίνουν αυτούς τους τόπους.

Το έργο της έχει παρουσιαστεί σε διαφορετικά θέατρα και φεστιβάλ σε όλη την Ευρώπη, όπως το Centre Pompidou, το φεστιβάλ ImPulsTanz στη Βιέννη, το Εθνικό Κέντρο Χορού της Γαλλίας (CND), το Lafayette Anticipations, το Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου, τη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών, την Triennale του Μιλάνου, το Laboratoires d’Aubervilliers, την documenta 14 Public Programs, το NEXT Festival, και το PACT Zollverein.

Εκτός από την προσωπική της δουλειά, έχει εμπλακεί σε συνεργασίες με άλλους καλλιτέχνες. Το 2013, πραγματοποιεί μια σόλο συνεργασία με την ιστορική Αμερικανίδα χορογράφο Lucinda Childs, πάνω σε μουσική του Ιάπωνα συνθέτη Ryoji Ikeda. Το 2016, προσκαλείται ως επιμελήτρια στην Εθνική Σκηνή της Βρέστης και παρουσιάζει το «Η Ίρις, η Aλεξάνδρα, η Mαριέλα, η Kατερίνα κι εγώ», ένα πρόγραμμα πάνω σε έργα χορογράφων που δουλεύουν στην Αθήνα. Το 2017, συνοδεύει χορογραφικά το «Suite No 3», ένα ορχηστρικό κονσέρτο του Joris Lacoste και του Pierre-Yves Macé.

Το 2019, ξεκινά να χορογραφεί το εμβληματικό έργο του Αμερικανού συνθέτη John Cage «Sonatas and Interludes» για προετοιμασμένο πιάνο. Την ίδια χρονιά, λαμβάνει το βραβείο χορού της Hermès Italia και της Triennale του Μιλάνου. Το 2020 το έργο της «A Hand’s Turn» προσχωρεί στη συλλογή του διεθνούς Ιδρύματος σύγχρονης τέχνης KADIST.

Ιστοσελίδα της χορογράφου:

www.abd-contents.com